7. oktober 2016
In
Nyheter
By
telemix
Har nettverket på jobben din vært gjennomgått de siste årene? Har det vært mange «kokker» involvert, og ingen helt vet hvilke enheter som er i bruk lenger, og hvor man skal sjekke hvis noe en dag ikke virker? Vi tar gjerne oppdraget med å rydde opp og finne ut av hva du har bruk for , og hva som kan kasseres for godt.
Vi ordner nettverk, fiber, strøm og det som skal til for å få oversikt og sikkerhet for din bedrift.
Ser deres nettverksskap slik ut i dag?
Etter at vi har gjort jobben, kan skapet se slik ut i stedet:
Bildene er fra en reell jobb vi gjennomførte i September 2016. Med god planlegging og forberedelser, kan nedetiden for nettverket bli veldig liten, og de fleste kan gjøre andre jobber den korte tiden det tar å få dere over på ny plattform, hvis jobben ønskes gjennomført i arbeidstiden. Eventuelt kan vi gjøre jobben på ettermiddagen og ingen vil bli berørt av omleggingen.
Ikke vent med å kontakte oss, før alt kollapser. Kostnaden med å få ting i ettertid, kan lett bli tidoblet.
Ring i dag og få bedre samvittighet.